به گزارش سیایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، بعد از کرور کرور کامنت و نامه برای AFC از سوی برخی رقبای پرسپولیس این بار شجاع خلیل زاده مورد هدف قرار گرفت. مدافع پرسپولیس که به زعم کارشناسان باید مدت ها پیش به تیم ملی دعوت می شد اما با بی مهری هایی از سوی کی روش و ویلموتس مواجه شد حالا با گذشت چند سال و البته تلاش و کوشش سرانجام به حق خود رسید و ملی پوش شد. شجاع خلیل زاده در سال های اخیر نه تنها یکی از بهترین مدافعان ایران و آسیا بوده بلکه موفقیت های متعددی با پرسپولیس کسب کرده و اگرچه دیر اما توسط دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد و نکته جالب آنکه در همان بازی نخست مقابل ازبکستان و با خروج سردار آزمون از زمین بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست تا این بار رقبا و دشمنان پرسپولیس با این حربه، عقده گشایی کنند.

شجاع در طی تمام سال هایی که علی رغم شایستگی به تیم ملی دعوت نمی شد تلاش کرد و حالا با پرسپولیس برای دومین بار در ۳ سال اخیر فینالیست آسیا شده؛ پرواضح است سربازی که تا آخر بجنگد، وزیر می شود. این قاعده، یکی از بدیهیات بازی است که ظاهرا برخی از آن بی خبر هستند. خلیل زاده که با توجه به عملکرد فوق العاده اش در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ و فینالیست شدن پرسپولیس شانس زیادی برای کسب عنوان مرد سال آسیا دارد می تواند با کسب این عنوان که در صورت قهرمانی سرخ ها دور از دسترس نخواهد بود پاسخ محکمی به تنگ نظران بدهد.

شجاع در لیگ قهرمانان با ۵۹۸ پاس، ۴۷۶ پاس صحیح و ۷۲۷ لمس توپ بیش از هر بازیکن دیگری در منطقه غرب برای هم تیمی هایش پاس ارسال کرده؛ ۲ گل، ۵۱ پیروزی در دوئل ها، ۱۴ تکل موفق، میانگین ۵۲.۹ پاس سالم، میانگین ۲ تکل و میانگین ۳.۶ دفع توپ در هر بازی باعث شد او به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این مسابقات تبدیل شود.

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید