به گزارش سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، بعد از پرسپولیسی شدن حامد لک، شاهد انتقاداتی از سوی برخی کارشناسان و حتی هواداران بودیم؛ کسانی که به دلایل مختلف اعتقاد داشتند لک نمی تواند با پیراهن پرسپولیس موفق باشد‌ و حتی کادر فنی را بابت این انتخاب تحت فشار گذاشته بودند. اما فاصله این انتقادات و درخشش لک، تنها چند هفته بود؛ دروازه بان سرخ ها که سال ها در آرزوی پوشیدن پیراهن پرسپولیس بود از روز ساعت عقد قرارداد با تیم محبوبش فقط تمرین کرد و به دور از هر حاشیه ای با تمرکز زیاد با سرخپوشان وارد لیگ قهرمانان آسیا شد. +

به قول یحیی گل محمدی؛ سیوهای دیدنی حامد لک در دیدار رفت مقابل التعاون، نقطه عطف موفقیت سرخ ها در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ بود و این دروازه بان نقش زیادی در فینالیست شدن تیم اش داشته است. از پیوستن حامد به پرسپولیس تا لحظه ای که پنالتی مایکون را سیو کرد و پرسپولیس راهی فینال لیگ قهرمانان شد؛ تنها ۳۳ روز فاصله بود اما همین مدت زمان کافی بود تا لک، ره صد ساله را طی کرده و به مرد محبوب هواداران تبدیل شود. محبوبیتی که از استقبال از او در فرودگاه مشهود بود.

حالا پرسپولیس و لک راه طولانی در پیش دارند؛ از فینال آسیا و یک کلین شیت بسیار مهم تا تلاش برای گلات قهرمانی در لیگ برتر. لک با کلین شیت در فینال لیگ قهرمانان می تواند نامش را برای همیشه در تاریخ باشگاه بزرگ پرسپولیس، جاودانه کند.

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید