به گزارش سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، در خصوص رقم خوردن چهارمین قهرمانی پیاپی و اتفاقاتی که در این فصل برای باشگاه پرسپولیس رخ داد، به صحبت پرداخت که می‌خوانید:

بابت این افتخار خوشحالیم
وی در ابتدا اظهار داشت: در همین ابتدا باید تشکر کنم از بازیکنان تیم که باعث ثبت این قهرمانی شدند و سپس پوکر قهرمانی را به هوادران پرسپولیس تبریک می‌گویم. خوشحالیم که این افتخار و چهار قهرمانی پیاپی را کسب کردیم.

جشن قهرمانی برای‌مان تمام شد
او ادامه داد: جشن خوبی هم گرفتیم هر چند دوست داشتیم با پیروزی مقابل ذوب‌آهن وارد جشن شویم، اما حالا دیگر جشن قهرمانی و هر چه که بود، برای ما تمام شده، چون باید به بقیه بازی‌ها در لیگ، جام حذفی و همچنین آسیا فکر کنیم. ما یکسال سختی را سپری کردیم که حاصل آن، این افتخار بزرگ و تاریخی برای همه پرسپولیسی‌ها بود، اما نباید حرکت‌مان متوقف شود، چون می‌خواهیم برای پنجمین بار این روند را ادامه دهیم و به قهرمانی‌ها و افتخارات بیشتری برسیم.

حفظ شرایط آرمانی دشوار است
این مهاجم سرعتی اضافه کرد: بازیکنان پرسپولیس صددرصد کار سختی را در این فصل انجام دادند و روز‌های دشواری را سپری کردیم. بازیکنان ما در چند سال توانستند به خوبی آمادگی خود را در بالاترین سطح حفظ کنند و حتی تعطیلی لیگ به خاطر کرونا هم نتوانست حرکت تیم ما را متوقف کند. حفظ شرایط آرمانی برای هر فوتبالیست آن هم به صورت بلندمدت بسیار مشکل است، ولی خوشحالیم که کنار هم، این اتفاق را رقم زدیم.

برای سیدجلال خوشحالم
عالیشاه گفت: همچنین برای کاپیتان تیم‌مان سیدجلال حسینی خوشحالم که توانست قهرمانی هشتمین قهرمانی خود در لیگ برتر را جشن بگیرد. او حالا از این بابت رکوردار فوتبال ایران است. باید یادی هم از علیرضا بیرانوند کنیم که جای او در جشن قهرمانی و زمان اهدای جام خالی بود. بخشی از این قهرمانی‌ها حاصل تلاش بیرانوند است. چند بازیکن هم به دلیل مصدومیت نتوانستند بعد از کرونا ما را همراهی کنند؛ مثل محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه، اما همه ما قدردان زحمات‌شان هستیم. آن‌ها تلاش زیادی کردند و مصدومیت را به جان خریدند تا به جام برسیم.

هواداران ما را سورپرایز کردند
این بازیکن که یکی از کاپیتان‌های تیم محسوب می‌شود، در نهایت تصریح کرد: فکر نمی‌کردیم بعد از پایان جشن قهرمانی، هوادران پرسپولیس مقابل در ورزشگاه یا جلوی هتل محل اقامت‌مان تجمع کنند. از کاری که آنها کردند، سوپرایز شدیم. دست‌شان درد نکند. امیدواریم در ادامه راه هم بتوانیم موفقیت‌هایی به دست بیاوریم که باعث خوشحالی این هواداران شود. می‌خواهیم در ادامه راه از اعتبار و آبروی نام بزرگ پرسپولیس دفاع کنیم.

 

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید