به گزارش سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، «باید بگذارند یحیی گل‌محمدی چند سال بماند و همان امكاناتیکه برای برانكو وکالدرون ساختند، به یحیی بدهند تا او بتواند قهرمانی‌های ایران را ادامه بدهد و برای قهرمانی آسیا تیم را بسازد.» این اولین جملات مرتضی کرمانی‌مقدم، مهاجم پیشین پرسپولیس است. او خود را حامی یحیی می‌داند: «تیم گل‌محمدی از تیم‌هایکالدرون و برانكو خیلی بهتر و زیباتر بازی می‌كند. برانكو این تیم را ساخت اما سال سوم حضورش، پرسپولیس تا این حد تهاجمی نبود. حالا یحیی آمده و چون خودش پرسپولیسی است، یك تیمکاملاً تهاجمی را ساختهکه آدم از دیدن بازی‌هایشکیف می‌كند. همین دیدار با نساجی را دیدیدکه پرسپولیس با اینكه نیازی به امتیاز نداشت ولی چقدر منظم و خوب بازیکرد.»

این پیشكسوت باشگاه پرسپولیسکه در زمان بازی خود، اتفاقات زیادی را رقم زد، اضافهکرد: «بعد از قهرمانی تیم ما در لیگ برتر، خیلی مسائل پیش آمد و حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شد. ما نمی‌خواهیم جواب خیلی‌ها را بدهیم چون حرف‌شان غیرمنطقی است. اینكه هر وقت تیم‌مان ناكام ماند، بگوییم تیمیکه قهرمان شده، مورد حمایت و لطف وزارت ورزش و وزیر ورزش و دولت است،کاری ندارد. الان ۱۵ تیم لیگ می‌توانند از این حرف‌ها بزنند. بازیكنان پرسپولیس باید بدانند همه پیشكسوتان باشگاه، پشت و حامی آنها هستند و نمی‌گذارندکسی گزندی به این تیم قدرتمند برساند. اگر هم سكوتکردیم دلیل دارد چون نباید جواب هر حرفی را بدهیم. هر وقت بحث منطقی و درستی را مطرحکردند، آن وقت جواب‌شان را می‌دهیم.»

كرمانی‌مقدم در پایان، پیشنهاد مهمی هم برای مدیر باشگاه پرسپولیس داشت: «مهدی رسول‌پناه هم باید این موضوع را بداندکه این پرسپولیسکم وکسری ندارد و باید در حفظ اسكلت اصلی و تقویت این تیم بكوشد. تیم‌مان مهاجم و مدافع می‌خواهد و نباید هیچ بازیكنی از تیم جدا شود. ما دیگر باید به سمت قهرمانی آسیا برویم و از این رو، باید همه بازیكنان حفظ شوند و چند نفر دیگر هم به تیم اضافه شوند. امیدوارم آقایانیکه مدیریت باشگاه را برعهده گرفته‌اند، در مورد بدهی‌هاکاری انجام بدهند و اجازه بسته شدن پنجره نقل و انتقالات را ندهند چون در این صورت، اتفاقات بدی برای پرسپولیس رخ می‌دهد.»

 

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید