به گزارش سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، شماره ۹ پرسپولیس یک ستاره است. ستاره‌ای که پا جای پای بازیکنان شماره ۹ گذشته پرسپولیس همچون حمید درخشان و مهدی طارمی گذاشته است. پس از گلزنی مهدی ترابی مقابل ماشین سازی گفتگویی با او انجام شده که می خوانید؛

تبریک می‌گوییم. فرشاد پیوس آقای گل سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس و فوتبال ایران تو را ستاره حال حاضر کشور و تیم محبوبش خوانده است، نظری نداری؟
آقا فرشاد خیلی لطف دارد و بزرگ ماست، اما من خودم را یک بازیکن مثل بقیه بازیکنان پرسپولیس می‌دانم. در تیم پرسپولیس این صحبت‌ها معنی ندارد و همه برای موفقیت تیم می‌جنگند.

دهمین گل فصل خودت را آن‌هم به‌عنوان یک هافبک به‌ثمر رساندی. چه احساسی داشتی؟
به هرحال خوشحال‌کننده است که شرمنده کادر فنی، همبازیانت و به‌ویژه هواداران نشوی. در آن لحظه خیلی چیز‌ها از ذهن آدم می‌گذرد.

زدن پنالتی آن هم در دقیقه ۸۴ خیلی اعتمادبه‌نفس می‌خواهد. نترسیدی خراب کنی؟‌
می‌دانستم حامد لک پنالتی‌گیر است، اما خدا کمک کرد و آن بالایی را شکر می‌کنم که دل هواداران پرسپولیس شاد شد.

اگر خراب می‌کردی؟!
خدا نخواست خراب شود.

این بار علی علیپور پنالتی گرفت و تو زدی؟
علی مهاجم فوق العاده زحمتکشی است. او با دوندگی فراوان فضا را برای گلزنی همبازیانش فراهم می‌کند. در بازی با ماشین‌سازی هم خیلی دوید و تلاش کرد. بالاخره هم توانست یک پنالتی بگیرد و اثرگذار ظاهر شد. البته در این بازی همه خوب بودند. از درون دروازه و آقاسید بگیرید تا نوک حمله...

اسم سیدجلال حسینی را آوردی. فیلمی پس از پایان بازی با ماشین‌سازی از تو منتشر شد که همزمان با سیدجلال داشتید از زمین به سمت رختکن می‌رفتید و رفتار محترمانه‌ات با کاپیتان تیم خیلی جالب بود؟
آقاسید بزرگتر تیم ماست. یک کاپیتان باتجربه که ۱۱۶ بازی ملی دارد. این اصلاً شوخی نیست. از آن گذشته او یک حرفه‌ای است و در همین بازی با ماشین‌سازی هم دیدید که با صلابت و قدرت بازی کرد.

با ۱۰ گل زده پشت‌سر شهریار مغانلو در رده دوم جدول گلزنان لیگ ایستاده‌ای. دوست داری آقای گل شوی؟
بیشتر دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود. به آقای گلی خودم هم اصلاً فکر نمی‌کنم. باور کنید!

پس از پیروزی برابر ماشین‌سازی خیلی‌ها ۹۹ درصد پرسپولیس را قهرمان زودهنگام لیگ دانستند و حتی برخی مدعی شدند بعد از بازی با فولاد جشن قهرمانی خواهید گرفت. خودت هم چنین نظری داری؟
به نظرم هنوز هم زود است از جشن قهرمانی حرف بزنیم. هر زمانی جام به دست ما رسید و بالای سر بردیم آن وقت می‌توانیم جشن بگیریم!

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید