به گزارش سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس؛

....و اما بیرانوند عشقش به پرسپولیس را اینگونه به آنتورپ ثابت کرد:

فینال جام حذفی بلژیک؟وقتی می آیم که بازی های پرسپولیس تمام شده باشد

_شمارش معکوس برای بیرانوند آغاز شده.  9بازی در لیگ باقیمانده و دو بازی در جام حذفی و این یعنی پای دو جام در میان است.

_از ان سو با خاتمه لیگ و اعلام قهرماتی کلوب بروژ تیم انتورپ با دو امتیاز کمتر از خنت از کسب سهمیه حضور در پلی اف لیگ قهرمانان بازماند.فینال جام حذفی اما بین انتورپ و خنت اول اگوست(۱۱مرداد) و یک هفته قبل از شروع فصل جدید برگزار می شود و انتورپ با جدایی گلر اصلی تیم روی بیرانوند به عنوان گلر شماره یک این بازی و فصل اتی حساب ویژه بازکرده.

_لیگ و جام حذفی ایران که احتمالا اواخر خرداد اغاز می شود در زمان برگزاری فینال حذفی بلژیک به پایان نرسیده و این شده یک داستان و ماجرا و دغدغه برای انتورپ و بیرانوند.

_پاسخ بیرانوند برای بلژیکی ها جالب و غافلگیرانه بوده.او گفته:می خواهم به پرسپولیس وفادار باشم‌.من زمانی به بلژیک می ایم که بازی های پرسپولیس تمام شده باشد.من می خواهم در جشن قهرمانی پرسپولیس باشم و این اولویت من است و تنها زمانی می ایم که قهرمانی پرسپولیس مسجل شده باشد اما اگر فینال حذفی ایران برگزار نشده باشد به بلژیک سفر نخواهم کرد

بله؛برای بیرانوند به رغم ۷قهرمانی با پرسپولیس قهرمانی و وفاداری به تیم محبوبش مهمتر از استارت در اروپا با قهرمانی است.این پاسخ و واکنش او انتورپی ها را غافلگیر کرده. انها مدام می گویند ما روی تو در فینال حساب کرده ایم اما پاسخ علی بیرو همان است:اولویت من پرسپولیس است.

**حسین قدوسی

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید