به گزارش سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، بعد از صدور مجوز شروع تمرینات تیم‌های فوتبال توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا بسیاری از باشگاه‌ها برای انجام دیدار‌های تدارکاتی برنامه ریزی کردند و چند مسابقه نیز تا الان انجام شده است. منتهی از نظر ستاد مبارزه با کرونا این مسئله ایراد دارد.

مهرزاد خلیلیان رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در این باره گفت: «ما فقط مجوز شروع تمرینات را صادر کردیم. کی گفتیم تیم‌ها می‌توانند بازی تدارکاتی انجام بدهند؟ اصلا قرار نبوده بازی انجام بشود

با این تفاسیر تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی تا اطلاع ثانوی حق انجام هیچ بازی تدارکاتی را ندارند و فقط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند تمرینات روزانه خود را برگزار کنند.

گفتنی است که کادرفنی پرسپولیس برنامه‌ریزی کرده بود که اولین بازی دوستانه‌اش را عصر امروز در مقابل نیروی زمینی برگزار کند و از این رو یحیی گل‌محمدی با امید روانخواه نیز در این باره به توافق رسیده بود. حتی باشگاه نیروی زمینی هم تست کرونای خود را پشت سر گذاشت که به نظر می‌رسد نتایج آن منفی بوده است. با این حال دیدار تیم‌های پرسپولیس و نیروی زمینی علی رغم منفی بودن تست کرونای اعضای هر دو تیم، لغو شد.

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید