به گزارش سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، در خبرها داشتیم با توجه به این که ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز آغاز تمرینات تیم‌های ورزشی از روز پنجشنبه اول خرداد ماه را صادر کرده است، باشگاه پرسپولیس به بازیکنان خارجی خود اعلام کرده با توجه به محدودیت پروازها به شکلی برنامه‌ریزی کنند که تا پایان هفته در تهران حضور داشته باشند.
اما موضوع این است که برای پرواز به ایران مشکلات زیادی وجود دارد. به طوری که بسیاری از بازیکنان خارجی لیگ برتر فوتبال ایران از جمله کی روش استنلی اعلام کرده اند که ممکن است برای حضور در تمرینات تیم باشگاهی خود دچار تاخیر شوند.
جالب اینجاست که بشار رسن بازیکن عراقی محبوب باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: هرطور شده خودم را به تمرین پرسپولیس می رسانم.
بشار به رغم این که مطالبات زیادی از باشگاه پرسپولیس دارد اما  گفت: هواداران پرسپولیس نگران نباشند. تمام تلاشم را میکنم تا در موعد مقرر در تمرین تیم حاضر شوم. اگر هواپیما هم نشد و مشکل پرواز بود،خودم را با ماشین به تهران می رسانم. پس خیالتان راحت. بنویسید بشار هرطور شده خودش را می رساند.
بازیکنان خارجی تیم فوتبال پرسپولیس تا پایان هفته جاری به تهران می‌آیند. با توجه به این که ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز آغاز تمرینات تیم‌های ورزشی از روز پنجشنبه اول خرداد ماه را صادر کرده است، به بازیکنان خارجی تیم اعلام شده است با توجه به محدودیت پروازها به شکلی برنامه‌ریزی کنند که تا پایان هفته در تهران حضور داشته باشند.
هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس، استفاده از موقعیت فعلی جهان برای تقویت سلامت جسم و روان را امری حیاتی توصیف کرد. سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه گفت‌وگو با افراد شناخته شده فوتبال قاره کهن در پویش «فعال بمانید»، به سراغ بشار رسن، هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس رفت. رسن درباره شرایط فعلی جهان اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا روی میلیون‌ها نفر اثر گذاشته و همچنان به تغییر شیوه زندگی ما در جهان ادامه می‌دهد. اکنون سلامتی هر فردی از هر چیزی مهم‌تر است و استفاده از این موقعیت برای تقویت سلامتی جسمی و روانی خود، امری حیاتی محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: وقفه‌ای کوتاه از زندگی روزمره برای سالم و فعال ماندن می‌تواند برای داشتن زندگی هدف دارتر به ما کمک کند. تمرین کردن استرس را کمتر می‌کند و همانطور که همه می‌دانند، می‌تواند به ما کمک کند تا سطح اضطراب خود را کاهش دهیم؛ چیزی که در این زمان نامعلوم ضروری است. با اشتراک کارهای روزمره خود می‌توانیم به همه یادآوری کنیم که تنها نیستند و همه ما در این شرایط با هم هستیم.

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید