به گزارش سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، امشب از ساعت 19:05 پرسپولیس در دومین بازی خود از مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا، میهمان الشارجه امارات بود. این بازی دو نیمه کاملاً متفاوت داشت و هر چقدر نیمه اول جذاب و پر گل بود نیمه دوم کم اتفاق.

پرسپولیس تا دقیقه ۲۶ دو بار از حریف خود جلو افتاد ولی دفاع پرسپولیس که این روزها از گذشته درخشان خود فاصله گرفته نتوانست از این دو گل  محافظت کند و بازی در نیمه اول با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. هر ۲ گل پرسپولیس را علی علیپور به ثمر رساند.

در آغاز نیمه دوم یحیی گل محمدی که از وضعیت خط دفاعی خود ناراضی بود حسین کنعانی زادگان را به زمین فرستاد. بازی با این نیمه با برتری نسبی پرسپولیس دنبال شد ولی این تیم نتوانست از این برتری استفاده کند و چندین بار نزدیک بود که در ضد حمله توسط نماینده امارات غافلگیر شود اما به هر حال این بازی با تساوی ۲-۲ پایان یافت تا حاصل کار نمایندگان ایران در هفته دوم تنها یک امتیاز باشد.

با این نتیجه پرسپولیس با یک امتیاز در رده چهارم گروه باقی ماند و الشارجه هم در رتبه سوم با همین تعداد امتیاز جای گرفت.

ترکیب الشارجه: عادل الحسنی، حسن صالح، محمد عبدالباسط، شاهین، کایو، علی الظنحانی، عبدالله غانم (دقیقه ۷۳- سرور)، سالم سلطان، رایان مندز، محمد خلفان(دقیقه ۸۸- عمرالشبیری) و اتابک شوکوروف

 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (دقیقه ۴۵- حسین کنعانی زادگان)، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، وحید امیری (دقیقه ۷۵- بشار رسن) ، علی علیپور و کریستین اوساگونا(دقیقه ۷۰- آنتونی استوکس)

کارت زرد

حسن صالح و مجید سرور از الشارجه

دقایق حساس

دقیقه ۹: ضربه کاشته احمد نوراللهی توسط دروازه بان الشارجه دفع شد.

دقیقه ۱۰: (گل اول پرسپولیس) باز در عمق مهدی ترابی در محوطه جریمه به علی علیپور رسید و این بازیکن در یک زاویه تقریبا بسته دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه ۱۳: فرصت خوبی نصیب کایو شد که شلیک این بازیکن توسط جلال حسینی بلوکه شد.

دقیقه ۱۵: سانتر زیبای شیری با کنترل اوساگوآنا همراه شد و علیپور شوت خود را زد که دروازه بان شارجه توپ را کنترل کرد.

دقیقه ۲۵: ( گل اول الشارجه) کایو با حرکت تکنیکی خود دفاع پرسپولیس را بر هم ریخت و با پاس خود خلفان را مقابل دروازه پرسپولیس صاحب توپ کرد و این بازیکن دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه ۲۶: ( گل دوم پرسپولیس) پرسپولیس با همکاری مجدد ترابی- علیپور گل خورده را جبران کرد و این بار هم شلیک علیپور درون  دروازه الشارجه قرار گرفت.

دقیقه ۳۴: حسن صالج با استفاده از غفلت مدافعین پرسپولیس با علیرضا بیرانوند تک به تک شد که ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: ضربه سر علی علیپور توسط دروازه بان الشارجه مهار شد.

دقیقه ۴۳: این بار خلفان در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار گرفت که واکنش این دروازه بان مانع گلزنی حریف شد.

دقیقه ۴۴:‌ شوت مهدی ترابی با واکنش دروازه بان به کرنر رفت.

دقیقه ۴۵: (گل دوم الشارجه) با پرتاب اوت بازیکنان الشارجه رایان مندز در موقعیت گلزنی قرار گرفت و از زاویه بسته دروازه پرسپولیس را باز کزد.

دقیقه ۶۰:  کایو مجدداً در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد اما ضربه اش توسط مدافعین پرسپولیس بلوکه شد.

دقیقه ۸۰: ضربه سر علیپور با برخورد به مدافعین الشارجه توسط دروازه بان مهار شد.

دقیقه ۸۲: بازیکنان الشارجه ضد حمله ای روی دروازه پرسپولیس طرحریزی کردند که شوت سرور جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه ۸۳: شوت کایو توسط مدافعین پرسپولیس برگشت داده شد.

دقیقه ۹۳:‌ضربه کاشته استوکس پس از برخورد به دیوار دفاعی الشارجه ضد حمله خوبی برای نماینده امارات ایجاد کرد که علیرضا بیرانوند با واکنش خوب خود این موقعیت را از حریف گرفت.

پرسپولیس در هفته بعد لیگ قهرمانان به مصاف تیم صدرنشین گروه التعاون عربستان می‌رود و الشارجه به دیدار الدحیل قطر می‌رود.

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید