به گزارش سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، پرسپولیس در چارچوب رقابتهای هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در گروه c از ساعت ۱۸:۴۵ به مصاف تیم پرستاره الدحیل رفت.

الدحیل بازی را سراسر هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵ در شرایطی که مدافعین پرسپولیس بازی را برای اعتراض به داور رها کرده بودند ماریو مانژوکیچ مهاجم پرآوازه الدحیل دروازه پرسپولیس را باز کرد. پرسپولیس که همچنان از شوک گل اول خارج نشده بود در دقیقه ۱۳ گل دوم را هم دریافت کرد تا برای نخستین بار در تاریح لیگ قهرمانان در ۱۵ دقیقه ابتدایی یک بازی ۲ گل دریافت کند.

پس از این ۲ گل از فشار تهاجمی الدحیل کم شد و حملات پرسپولیس به ثمر ننشت تا سرخپوشان ایران این فصل لیگ قهرمانان را با شکست آغاز کنند. در اواخر نیمه اول مهدی ترابی ستاره پرسپولیس مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

 

الدحیل: کلود امین، محمد موسی، مهدی بن عطیه، احمد یاسر، کوانگ سون (دقیقه ۸۳- خالد) ، ادمیلسون، کریم بوضیاف، مانژوکیچ، البراکی (دقیقه ۹۰- محمد عماد)، المعز علی (دقیقه ۸۵- عفیف) و عاصم مادبو

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد نادری، محسن ربیع‌خواه(دقیقه ۸۱-امید عالیشاه) ، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی (دقیقه ۴۶-کریستسن اوساگونا) ، وحید امیری و علی علیپور(دقیقه ۶۳-آنتونی استوکس)

کارت زرد

الدحیل

عاصم مادیبو، احمد یاسر و ماریو مانژوکیچ

دقایق حساس

دقیقه ۵ (گل اول الدحیل): ارسال بازیکنان الدحیل در محوطه جریمه با ضربه سر ماریو مانژوکیچ همراه شد و در حالیکه مدافعین پرسپولیس به گمان آفساید و رفتن توپ به اوت بازی را رها کرده بودند معز علی توپ را از روی خط بیرون کشید و به مانژوکیچ برگرداند و این بازیکن با تجربه دروازه حریف پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه ۹: ضربه کاشته بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه به محمد نادری رسید که ضربه سر این بازیکن توسط کلود امین برگشت داده شد شد و در ریباند هم بازیکنان پرسپولیس نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.

دقیقه ۱۳: (گل دوم الدحیل) با اشتباه مدافعین پرسپولیس توپ به سونگ رسید و این بازیکن با یک پاس در عمق ادمیلسون را صاحب توپ کرد تا هافبک بلژیکی الدحیل با یک ضربه تمام کننده دروازه پرسپولیس را باز کند.

دقیقه ۵۷: شوت ادمیلسون از پشت محوطه جریمه توسط بیرانوند مهار شد.

دقیقه ۶۰: ضربه سر آرام اوساگونا توسط کلود امین کنترل شد

دقیقه ۷۱: وحید امیری از جناح راست توپی را ارسال کرد که به استوکس رسید که ضربه سر این بازیکن راهی اوت شد.

دقیقه ۷۵: ضربه کاشته معز علی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۶: شلیک محکم مادیبو در چارچوب نبود.

دقیقه ۸۸:‌ محمدحسین کنعانی زادگان با یک تکل عالی موقعیت تک به تک را از حریف گرفت.

دقیقه ۹۳: ضربه سر خطرناک وحید امیری با برخورد به مدافعین به کرنر رفت.

دقیقه ۹۴: شلیک محکم استوکس با واکنش کلود امین راهی کرنر شد.

برای تماشای خلاصه بازی اینجا کلیک کنید

در هفته دوم این مسابقات روز سه شنبه هفته آینده پرسپولیس مهمان الشارجه است و الدحیل در زمین التعاون برابر این تیم قرار خواهد گرفت.

کلمات کلیدی الدحیل 2 پرسپولیس 0
نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید