به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس در حالی که نیم فصل دوم شروع شده اما هنوز مشکلات مالی باشگاه پابرجاست. البته در این راستا تلاش‌هایی صورت گرفته تا مشکلات مالی باشگاه کاسته شود. آخرین دست از اقدامات اینچنینی راه‌اندازی اپلیکیشنی بود که قرار است به عنوان کارگزار برند عمل کند و برای پرسپولیس درآمد قابل توجهی داشته باشد.
همچنین باشگاه پرسپولیس امیدوار است با دریافت قسط اول مبلغ رضایتنامه بیرانوند از باشگاه آنتورپ بلژیک بخشی از مطالبات بازیکنان و سایر طلبکارانش را پرداخت کند که البته تا امروز چنین اتفاقی نیفتاده است.
همین مسأله باعث شد تقریباً همه بازیکنان پرسپولیس بعد از برد مهم و روحیه‌بخش مقابل تراکتور درباره مشکلات مالی و عدم پایبندی باشگاه به تعهداتش صحبت کرده و گلایه‌های‌شان را مطرح کنند.
در این میان شجاع خلیل‌زاده که صراحتاً اعتراض بازیکنان به جذب بازیکن خارجی جدید را در این شرایط مالی علنی کرده بود ناخودآگاه این خبر را لو داد که بشار رسن به خاطر عدم دریافت مطالباتش روز جمعه همراه تیم تمرین نکرده بود.
دیگر همه از طلب هنگفت بشار از باشگاه و مهلتی که او به باشگاه داده خبر دارند ضمن اینکه در نیم فصل اول بعد از اینکه رسن به بهانه نداشتن پاسپورت به ایران نمی‌آمد مشخص شد او تنها به دلیل مطالبات عقب افتاده‌اش در تمرینات پرسپولیس حاضر نشده و دلیل تأخیرش در بازگشت همین مسأله بوده است.
گفتنی است تمرین روز جمعه پرسپولیس که به نوعی مهم‌ترین تمرین قبل از بازی با تراکتور بود در ورزشگاه شهید درفشی‌فر برگزار شد.  این تمرین مثل تمام جلسات تمرینی دو هفته اخیر پشت درهای بسته برگزار شده اما از تصاویر تمرین مشخص است بشار در تمرین حضور دارد و در بخش گرم کردن و حرکات کششی همراه سایر بازیکنان است (بخش اول تمرین) اما لحظاتی بعد همراه با میثم علیپور فیزیوتراپ تیم سراغ حمید مطهری دستیار گل‌محمدی رفته تا احتمالاً به بهانه مصدومیتی جزئی تمرین را رها کرده و کار نکند. خبری که به خاطر بسته بودن تمرینات پرسپولیس رسانه‌ای نشد. همین ماجرا البته باعث شد تا بشار روز بازی با تراکتور به میدان نرود و به نیمکت دوخته شود هر چند به نظر می‌رسد خودش هم تمایلی برای بازی کردن نداشته است. پرسپولیس در این بازی در بیشتر دقایق میانه زمین را از دست داده بود و در روز محرومیت ربیع‌خواه به هافبکی نیاز داشت تا شرایط را به سود سرخ‌ها تغییر دهد اما بشار از روی نیمکت تکان نخورد و گل‌محمدی نیز به خاطر اینکه رسن مهم‌ترین تمرین تیم را از دست داده بود هرگز بازی‌اش نداد. در عین حال از تصاویر بازی با تراکتور مشخص است رسن که در گوشه‌ای از نیمکت و دورترین نقطه به کادر فنی نشسته، چقدر ناراحت و دلگیر است.
 جالب اینکه دیروز تسنیم نوشت: بشار رسن که از وضعیت مالی و نیمکت‌نشینی خود در پرسپولیس راضی نیست قرار است به زودی به تیم اسپانیول اسپانیا انتقال پیدا کند. این ادعا را مدیربرنامه‌‌های رسمی او در اروپا مطرح و اعلام کرده است در راه اسپانیا برای نهایی کردن این انتقال است.
ایجنت رسمی بشار رسن در حالی این ادعا را در صفحه اجتماعی‌اش مطرح کرده است که این بازیکن به دلیل عدم دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس می‌تواند قراردادش را با این باشگاه یکطرفه فسخ و راهی تیم دیگری شود. گفتنی است چند روز قبل پیشنهاد اسپانیول به بشار از سوی یک خبرنگار عراقی تکذیب شده بود. مدیر برنامه بشار در مصاحبه با فارس ضمن اشاره دوباره به پیشنهادهای این بازیکن گفته: «حقیقت این است باشگاه پرسپولیس در حق بشار رسن ظلم می‌کند، بازیکن بی‌حاشیه و کم حرف نباید این مشکل برایش پیش بیاید. بشار خیلی وقت است پول نگرفته است. او باید به 6 خانواده نان برساند و این واقعاً درست نیست. طلب بشار 340 هزار دلار است که قرار شد نصف این مبلغ را الان و مابقی را تا پایان سال پرداخت کنند. اما باشگاه پرسپولیس هیچ کاری نمی‌کند که ما بفهمیم قصدی برای پرداخت دارند.»

انتهای پیام

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید