به گزارش سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، اواخر نیم فصل اول به دلایلی نامعلوم، علیرضا بیرانوند از ترکیب پرسپولیس کنار گذاشته شد؛ با توجه به اینکه شماره یک پرسپولیس در حال حاضر بهترین دروازه بان آسیا و جز ۳ بازیکن برتر قاره کهن است به نظر می رسد که دوری او از ترکیب کم لطفی کالدرون باشد.
با آمدن گل محمدی اما همه چیز تغییر کرد؛ کاشف بیرانوند بدون شک به او اعتقاد ویژه ای دارد و بیرو هم در دیدار مقابل تراکتور ثابت کرد که شایسته آن کم لطفی ها نبوده است. حضور گل محمدی علاوه بر مسائل فنی می تواند به لحاظ روحی و روانی هم تاثیر مثبتی روی شماره یک سرخ ها داشته باشد چرا که بیرانوند موقعیت فعلی اش در دنیای ورزش را مدیون گل محمدی می داند و رابطه نزدیکی با او دارد.
بیرانوند در دیدار مقابل تراکتور عملکرد بسیار خوبی داشت؛ او در بازگشت دوباره به ترکیب، با دو مهار توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد. یکی از مهارها ضربه سر مدافع تراکتور در نیمه اول بود که او به‌خوبی توپ را به کرنر فرستاد. 
دروازه بان پرسپولیس در ۱۳ بازی از مجموع ۲۰ دیدار فصل جاری، درون دروازه سرخ ها قرار گرفته که حاصل آن ۷ کلین شیت و ۷ گل خورده بوده.

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید