به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس هر چند یحیی گل محمدی از جنس پرسپولیس است، مربی و سرمربی این تیم بوده و با بسیاری از بازیکنان فعلی پرسپولیس آشنایی دارد و با آنها کار کرده اما در شروع کار در پرسپولیس با بازی های فوق العاده دشوار و مهمی مواجه است، طوری که انگار برنامه مسابقات پیش رو  طی دو ماه باقیمانده از سال می تواند این مربی را با چالش بسیار مهمی مواجه کرده و ببا توجه به نتایج کسب شده در این مسابقات یا به محبوبیتش بیافزاید یا در نقطه مقابل از میزان مقبولیتش نزد هواداران پرسپولیس بکاهد.

فشار صدرنشینی و کالدرون و قهرمانی های متوالی برانکو از یک طرف ،اما این فشار بازی های پیش رو است که می تواند یحیی را با مهمترین و دشوارترین چالش عمر مربیگری خود مواجه کند.هر چند به نظر می رسد این مربی فکر همه اینها را کرده  و قدم در این راه دشوار است.

یحیی در 36 روز سخت و طاقت فرسا باید تیم را برای بازی مقابل 5 تیم برتر لیگ( تیم های دوم تا ششم جدول) و سه بازی لیگ قهرمانان آسیا که دو تا از آنها بیرون از تهران هستند آماده کند و طوری نتیجه بگیرد که هم صدرنشینی لیگ از دست نرود یا حداقل اینکه فاصله زیادی با صدر ایجاد نکند هم در لیگ قهرمانان و بازی های دور رفت طوری نتیجه بگیرد که شانس صعود را زنده نگه دارد.

گل محمدی که امروز(24 دی ماه) پرسپولیس را تحویل گرفته بعد از 12 روز باید نخستین بازی اش را مقابل تیم احیا شده تراکتور برگزار کند که تیم سابقش هم بوده است.او 5 روز بعد از آن باید مقابل صنعت نفت در آبادان بازی کند که این یکی هم تیم فوق العاده آماده ای نشان داده و با اسکوچیچ شگفتی ساز شده است.بعد از بازی در آبادان یحیی فقط 5 روز تا دربی فاصله دارد ؛ مسابقه ای که او هم به عنوان بازیکن و هم سرمربی تجربه اش کرده است.

بعد از این سه بازی سخت در لیگ برتر ، بازی های آسیایی برای او و تیمش شروع خواهد شد و عجیب اینجاست که پس از دربی سنتی مقابل استقلال دوباره 5 روز بعد  باید سخت ترین بازی آسیایی خود را مقابل الدحیل نونوار شده و مجهز به بازیکنان جدید در دوحه برگزار کند.بازی در تهران مقابل شارجه امارات یک هفته بعد از دیدار با الدحیل برگزار می شود و تیم یحیی کمی فرصت نفس کشیدن پیدا خواهد کرد.5 روز بعد از آن او با پرسپولیس به لیگ برتر برمی گردد و باید با سپاهان بازی کند.بازی حیثیتی آن هم در اصفهان که با توجه به باخت پرسپولیس در بازی رفت جنبه انتقامی نیز خواهد داشت.

چهار روز بعد از این بازی یحیی باید پرسپولیس را برای انتقام دوباره ای آماده کند اما عجیب اینجاست که او باید مقابل تیم قبلی اش به میدان برود.این یعنی که او کمتر از یک ماه و نیم دیگر باید مقابل شهر خودرو بازی کند که با توجه به نوع جدا شدنش از این تیم می تواند برایش فوق العاده حساس و ویژه باشد.

بازی با التعاون عربستان آخرین مسابقه دوره 36 روزه دشوار گل محمدی و پرسپولیس در زمستان خواهد بود که احتمالا در دوبی برگزار می شود.این مسابقه هم فقط چهار روز بعد از بازی هشهر خودرو برگزار خواهد شد  و پرسپولیس فرصت ریکاوری و تمرین زیادی نخواهد داشت.

حال باید دید با این همه حریفان قدر و بازی های دشوار، مسافرت های متعدد و فرصت کمی که پرسپولیس برای ریکاوری و تمرین خواهد داشت یحیی می تواند از این آزمون بزرگ سربلند بیرون بیاید؟

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید