به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس مرتضی کرمانی مقدم و تیمش بادران در اولین روز مربیگری یحیی گل محمدی در پرسپولیس مقابل او قرار گرفتند.کرمانی مقدم هم مثل بیشتر پیشکسوتان پرسپولیس از حضور یحیی در تیم محبوبش استقبال می کند و معتقد است سرخ ها با این سرمربی پرسپولیسی موفق خواهند شد.

درباره انتخاب گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس چه نظری دارید؟

خب پرسپولیس همان تیم صدرنشین و قهرمان است که اسکلت بندی اش را حفظ کرده و فکر نمی کنم یحیی کار سختی داشته باشد.به نظر من باید قبل از کالدرون، یحیی را می آوردند.او مربی توانایی است و به نظرم بهترین انتخاب بود.مطمئن باشید او با توجه به آشنایی اش به شرایط پرسپولیس و بازیکنان و رفاقتش با آنها می تواند موفق شود.

فکر می کنید شرایط فنی پرسپولیس و کیفیت بازی های این تیم هم بهتر خواهد شد؟

من فکر می کنم بهتر می شود چون تیم های یحیی همیشه رو به جلو و هجومی بازی می کنند.فکر می‌کنم با حضور یحیی پرسپولیس بیشتر موقعیت درست کند و گل بزند و دیگر به بردهای یک هیچ قناعت نکند.

تیم های یحیی همیشه مالکانه بازی می کنند و این شاید در پرسپولیس بهتر جواب بدهد.

بله درست است چون پرسپولیس نفراتش را دارد و در پرسپولیس بهتر اجرا خواهد شد.

با یحیی در حاشیه بازی دوستانه صحبت کردید؟

خوش و بش کردیم.هم من، هم آقا فرهاد و عباس آقایی به او تبریک گفتیم و گفتیم از این انتخاب خوشحالیم.

با توجه به بازی های فشرده و کار سختی که یحیی در شروع نیم فصل دوم و آغاز فصل تازه لیگ قهرمانان آسیا دارد فکر می کنید او در پرسپولیس موفق خواهد شد؟

صد درصد می تواند.سالی که برانکو نفر نداشت و نیمکت نداشت خیلی خوب از نفراتش استفاده کرد اما حالا یحیی نیمکت خیلی خوبی دارد و می تواند به صورت چرخشی از نفراتش استفاده کند که به بازیکنان فشار نیاید.به نظر من کارش زیاد سخت نیست و تیم های دیگری هم که در لیگ قهرمانان آسیا هستند همین مشکلات بازی های فشرده را دارند.

بازی با پرسپولیس چطور بود؟کدام بازیکنان پرسپولیس سرحال بودند؟

ما با تیم دوم مان بازی کردیم چون دیروز(دوشنبه) بازی داشتیم اما پرسپولیس که پرسپولیس است و همه بازیکنانش هم خوب بودند.همه شان سرحال بودند اما سیدجلال خیلی خوب بود.

اوساگونا را چطور بازیکنی دیدید؟

شبیه مهاجم بلند قامت خارجی استقلال عمل می کرد.خوب بود و با بازیکنان حریف قاطی می کرد.او هم توپ می گرفت و می جنگید و می تواند کار علیپور را راحت کند.این بازیکن هم سرزن است هم می تواند توپگیری کند.

درباره جدایی فرشاد احمدزاده و حسین ماهینی چه نظری دارید؟

فکر نمی کنم از رفتن شان پرسپولیس ضرری کند و شاید بهتر هم شد چون فرشاد احمدزاده مدام محروم می شد ضمن اینکه در بین نفرات جوان مان بازیکنانی هستند که می توان از آنها استفاده کرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید