به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، با نزدیک شدن به زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی شایعات زیادی پیرامون لیست مازاد پرسپولیس منتشر شده و به زغم تکذیب چند باره لیست مازاد کالدرون باز هم شاهد انتشار لیست‌هایی در رسانه‌ها و فضای مجازی بوده‌ایم.
در جدیدترین لیست منتشره به نام کمال کامیابی‌نیا نیز اشاره شده و به زعم برخی وی جز لیست مازاد سرخ‌ها خواهد بود. این در حالی است که کامیابی‌نیا با پشت سرگذاشتن مصدومیت شدید کتف در هفته‌های ابتدایی، طی هفته‌های اخیر به لیست پرسپولیسی‌ها بازگشته و در 3 بازی اخیر در میان بازیکنان ذخیره این تیم بوده و حتی در 2 بازی به عنوان بازیکن ذخیره برای سرخ‌ها به میدان رفته است.
اتفاقی که احتمال حضور وی را در لیست مازاد به حداقل می‌رساند چرا که اگر این بازیکن مدنظر کالدرون نبود بلافاصله بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت در میان نفرات ذخیره پرسپولیس قرار نمی‌گرفت. از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها در چند مقطع تنها از جذب احتمالی بازیکن در خط حمله خبر داده‌اند و به نظر می‌رسد کادر فنی این تیم درخواستی برای جذب بازیکن در پست هافبک دفاعی و اعمال تغییرات در این بخش از زمین نداشته است.

 

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید