به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس از قرار معلوم مسابقه پرسپولیس – نفت مسجد سلیمان سر جای خود باقی است و تنها ساعت شروع این مسابقه تغییر کرده است.

پرسپولیس برای این مسابقه امیر روستایی و بشار رسن را در اختیار ندارد اما بقیه نفرات حتی کمال کامیابی نیا در اختیار کالدرون هستند هر چند بعدی است این بازیکن به لیست 18 نفره بازی برسد.در عین حال گمانه زنی درباره تغییرات ترکیب پرسپولیس و ترکیبی که مرد آرژانتینی در هر مسابقه به میدان می فرستد یکی از دلمشغولی های رسانه ها و هواداران پرسپولیس است.

در واقع کالدرون بعضا آنقدر بی دلیل ترکیب تیمش را تغییر می دهد که هیچ وقت با قاطعیت نمی توان درباره ترکیب اصلی این تیم صحبت کرد اما همواره می شود از تغییرات احتمالی گفت.

ترکیب پرسپولیس در آخرین بازی قبل از تعطیلات لیگ  تا حدودی عجیب بود چرا که  کالدرون با وجود در اختیار داشتن هافبک هایی مثل بشار رسن،امید عالیشاه و سیامک نعمتی از محمد نادری در پست هافبک چپ استفاده کرد و البته سودی از این تغییر نبرد.

در عین حال به نظر می رسد با توجه به غیبت بشار و حضورش در اردوی تیم ملی کشورش همچنان نفراتی مثل عالیشاه و  نعمتی برای حضور در ترکیب شانس داشته باشند هر جند از طرفی بعید نیست  نادری همچنان در خط میانی بماند.البته برای این بازی کالدرون، فرشاد احمدزاده را هم در اختیار دارد اما بعید است روی او حساب کند.

در  واقع بعید نیست کالدرون تیمش را دقیقا با ترکیبی شبیه به بازی با فولاد به میدان بفرستد که در این شرایط شجاع خلیل زاده مثل بازیکنان شاخصی نظیر نعمتی،عالیشاه،ماهینی و احمدزاده همچنان نیمکت نشین خواهند بود.در عین حال می توان انتظار داشت سیدجلال دوباره با بازوبند کاپیتانی وارد میدان شده و رهبر خط دفاعی تیمش در این بازی باشد.

11

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید