به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس مصطفی قنبرپور که زمانی دستیار برانکو در کادر فنی و زمانی مدیر تیم پرسپولیس بود، بعد از حضور به‌عنوان سرپرست ورزشگاه شهیدکاظمی درباره جدایی‌اش از این مجموعه می‌گوید: «بعد از مدتی حضور در تیم پرسپولیس به‌عنوان مدیر در این ورزشگاه خدمت می‌کردم. بعد از اینکه آقای انصاری‌فرد به مدیریت باشگاه رسیدند از من پرسیدند آیا مایلید در این سمت بمانید که من اعلام خستگی کردم و گفتم بالای سر تیم هم نیستم. بعد از آن بود که آقای مجیدی که زمان مدیریت آقای عرب در بخش معاونت کار می‌کردند به‌عنوان مدیر مجموعه انتخاب شدند.»
وی درباره سمتش در باشگاه پرسپولیس می‌گوید: «در حال حاضر همراه آقای انصاری‌فرد هستم اما درباره جایگاهم صحبتی نشده است.»
قنبرپور درباره اینکه آیا فعلاً نقش مشاور مدیرعامل را دارد می‌گوید: «تا حدودی. ماشاء‌الله خود آقای انصاری‌فرد به همه مسائل آگاهی دارند و با توجه به سابقه مدیریت‌شان از سال 86 خیلی خوب می‌دانند که مشکلات را چگونه حل کنند.»
وی ادامه داد: «به قول آقای کاشانی که روحش شاد باشد، هیچ‌کس بالاتر از باشگاه نیست و همه آمده‌ایم خدمت کنیم. هر کس در هر پوزیشنی که هست امیدوارم کمک کند. ما هم اگر باشیم امیدواریم بتوانیم گوشه کار را بگیریم و منشأ خیر باشیم.»
پیشکسوت پرسپولیس درباره مشکلات مالی این باشگاه می‌گوید: «ایشان کار بسیار سختی دارند چراکه مشکلات عدیده‌ای پیش روی ایشان قرار دارد. من یادم می‌آید زمانی که ایشان در سال 86 دنبال اسپانسر بودند با مبلغ 500 تا 800میلیون تومان اسپانسر می‌گرفتند. اگر هم یک‌میلیارد می‌دادند که عالی می‌شد اما الان آنقدر رقم‌ها بالاتر رفته که واقعاً پیش بردن امورات باشگاه دشوار شده است.»
قنبرپور درباره شرایط فنی تیم پرسپولیس گفت: «من همیشه گفته‌ام زمانی که کنار برانکو حضور داشتم در بحران بسیار وحشتناکی قرار گرفتیم و مشکلات زیادی داشتیم. همیشه گفته‌ام پرسپولیس بازیکنان کارآمدی دارند که همگی باغیرت هستند و توانایی بالایی دارند که می‌توانند بالای جدول بروند. منتهی این مستلزم آن است که همه اعضای تیم همدل و همسو باشند که این مسأله در پرسپولیس وجود دارد. اگر خاطرتان باشد سال گذشته که پرسپولیس به نایب‌قهرمانی آسیا رسید با آن همه مشکلی که وجود داشت و کمبود بازیکن و پنجره بسته، همدلی و همسویی وجود داشت. از طرفی با توجه به اینکه می‌دانیم بازیکنان پرسپولیس بیشترشان ملی هستند و پتانسیل بالایی دارند توقع بالایی از آنها می‌رود، اما به هر حال امیدوارم در ادامه فصل باعث سربلندی خانواده پرسپولیس شوند.»
وی در خصوص برنامه‌های ویژه‌ای که انصاری‌فرد برای احیای آکادمی باشگاه دارد می‌گوید: «قطع به یقین همینطور است و قرار است به‌زودی جلسه‌ای در این خصوص برگزار شود. تا کنون به‌خاطر مشکلات باشگاه، برگزاری این جلسه به تعویق افتاده اما قطعاً در برنامه‌های باشگاه قرار دارد.»

انتهای پیام

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید