به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس دی ماه سال گذشته تیم ملی در آخرین بازی گروهی جام ملتهای آسیا 2019 به مصاف عراق رفت که تیم کی روش از آن بازی یک تساوی می خواست و به خواسه اش هم رسید.

در آن بازی فیزیکی و پربرخورد چهار بازیکن تیم فعلی پرسپولیس به میدان رفتند.بیرانوند، کنعانی زادگان و امیری در ترکیب اصلی بودند و مهدی ترابی در دقیقه 75 وراد میدان شد.آن سوی میدان اما بشار رسن در ترکیب اصلی نبود و از شروع نیمه دوم به جای احمد ابراهیم به بازی رفت و در نیمه دوم تقابل جالبی با 4 همبازی اش در تیم باشگاهی خود داشت.

حالا و بعد از حدود 10 ماه ایران و عراق بار دیگر مقابل هم قرار خواهند گرفت.این بازی در چارچوب مرحله پیش مقدماتی جام جهانی در اردن برگزار می شود و البته حساسیت بسیاری زیادی دارد.در این بازی هم احتمال بازی  بیرانوند و کنعانی زادگان در ترکیب اصلی وجود دارد اما امیری احتمالا نیمکت نشین خواهد بود و باید دید ترابی بعد از درخشش در لیگ برتر دوباره به تیم ملی باز خواهد گشت یا نه.

اما جالب ترین تقابل بین پرسپولیسی های تیم ملی ایران و عراق دوئل بشار رسن و احمد نوراللهی در میانه میدان خواهد بود.البته برخلاف بشار، نوراللهی موقعیت محکمی در ترکیب اصلی تیم ملی ندارد اما احتمال بازی کردنش هم وجود دارد.نوراللهی در سه بازی قبلی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی مقابل کامبوج فیکس بود و گل هم زد اما در هنگ کنگ بازی نکرد و در نیمه دوم دیدار با بحرین به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد.

در سوی مقابل بشار رسن 90 دقیقه مقابل هنگ کنگ بازی کرد و مقابل کامبوج هم تا دقیقه 86 در میدان بود.بشار در بازی اول مقابل بحرین اما نیمکت نشین بود و از شروع نیمه دوم به جای مهدی کمیل به بازی رفت.

انتهای پیام

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید