به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس سرخ ها با پیروزی دشوار در اهواز  و در حالی که یک سوم مسابقات این فصل شان به پایان رسید شرایط نسبتا خوبی در جدول پیدا کردند اما باید دید تیمی که توسط برانکو و شاگردانش در سه فصل گذشته قهرمان شده بود در پایان هفته دهم چه عملکردی داشت و کجای جدول بود.

پرسپولیس کالدرون از 10 بازی ابتدای فصل خود 6 برد یک تساوی و سه باخت به دست آورده که در این تعداد بازی 11 گل زده و 5 گل هم دریافت کرده است.

پرسپولیس برانکو در لیگ شانزدهم از 10 بازی ابتدای فصل خود 6 برد و 4 مساوی داشت و بدون باخت بود.آن تیم در اولین قهرمانی برانکو که مقتدرانه ترینش هم بود در این تعداد بازی 12 گل زد و 3 گل خورده داشت.در پایان هفته دهم آن فصل پرسپولیس صدرنشین جدول بود.

در لیگ هفدهم که باز هم پرسپولیس قهرمان شد از 10 بازی اول 23 امتیاز گرفت.آن تیم 7 برد، 2 مساوی و یک باخت داشت  که 19 گل زده و 2 گل هم خورده بود.در پایان این مقطع هم پرسپولیس صدرنشین بود.

اما فصل قبل پرسپولیس از 10 بازی ابتدای خود 5 برد و 5 مساوی به دست آورد یعنی 20 امتیاز داشت.سرخ ها در آن مقطع 11 گل زده و 4 گل خورده داشتند و در رده چهارم قرار گرفتند.البته این در شرایطی بود که بقیه تیم ها به خاطر صعود پرسپولیس به مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک، دو یا سه بازی بیشتر از تیم برانکو داشتند و این تیم با محدودیت بازیکن و فشردگی مسابقات از این پروسه سخت با سربلندی عبور کرد.

در واقع با نگاهی به آمار پرسپولیس در سه فصل گذشته مشخص می شود تیم کالدرون در پایان یک سوم ابتدایی فصل از هر سه فصلی که سرخ ها با برانکو قهرمان شدند امتیازهای کمتری جمع کرده است.تیم برانکو به ترتیب در لیگ های  18،17،16 که قهرمان شد بعد از انجام 10 بازی به ترتیب 20،23،22 امتیاز داشت اما تیم کالدرون از همین تعداد بازی 19 امتیاز گرفته است.

در عین حال تیم برانکو در این سه فصل و در ده بازی ابتدایی به ترتیب بدون باخت، یک باخت و بدون باخت بود اما تیم کالدرون در 10 هفته ابتدایی سه بار بازنده بوده است.

تیم برانکو در سه فصل گذشته غیر از فصل قبل که 11 گل زد بهتر از خط حمله این فصل پرسپولیس گل زد.در خط دفاع البته شرایط پرسپولیس بد نیست.پرسپولیس این فصل در 10 بازی 5 گل خورده و در لیگ های شانزدهم تا هجدهم نیز به ترتیب 4،6،3 گل خورده بود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید